Organizacja wesela w domu to propozycja skierowana do osób planujących małe, skromne przyjęcie weselne, mających duży dom lub ogród umożliwiający stworzenie weselnego klimatu w formie garden party.

Co musisz wiedzieć, kilka rad od konsultantki ślubnej:

bemywife

1. Duży dom bądź ogród – nie każdy z nas posiada ogromny dom umożliwiający pomieszczenie 50 Gości weselnych. Sprawa wygląda zupełnie inaczej, gdy mamy do dyspozycji ogród. Elegancki klimat stworzymy przy okrągłych stołach, rustykalny uzyskamy stawiając długie drewniane stoły. Wszystko zależy od tego jaki efekt chcemy osiągnąć.

2. Namiot, stoły i krzesła – wszystko można wypożyczyć, bądź kupić za grosze. Sąsiedzi na pewno nie będą mieli nic przeciwko, gdy na jedną noc pożyczymy od nich stół i krzesła. Niepodobne do siebie stoły i krzesła to najmodniejsza dekoracja weselna – wypożyczenie mebli od profesjonalnej firmy to już trochę większy koszt, wszystko według własnego uznania.

fot. Babie Lato

fot. Babie Lato

fot. ITŚ

fot. ITŚ

3. Catering – możliwości jest wiele, jeśli chodzi o stworzenie dobrego menu na ten dzień. Zaufane kucharki, profesjonalny catering, bądź kucharz do wynajęcia na wieczór, wszystko uzależnione jest od finansów Pary Młodej. Angażowanie mam, babć, cioć, kuzynek nie jest dobrym rozwiązaniem, bo powinny być gośćmi na Waszym weselu, a nie pomocą kuchenną! Odciążmy je i zrzućmy to na profesjonalistów!

4. Wieczorny grill – może to być główna atrakcja wieczoru i nikt nie musi się nią specjalnie zajmować. Rozpalamy grill, na stoliku stawiamy talerze z przysmakami do bbq, każdy zainteresowany Gość będzie mógł według uznania przygotować to, na co ma ochotę! Postawmy obok skrzynkę dobrego regionalnego piwa, a na pewno przypadnie to do gustu męskiej części zaproszonych gości.

” Nie musimy wynajmować orkiestry, jeśli nie chcemy wielkiego hałasu. Wystarczy dobry odtwarzacz, dobra kolekcja starych płyt, mini karaoke, znajomy fotograf.”

5. Babcine wypieki, nalewki i przetwory – jak nie babcia to mama – na pewno coś chowają w piwniczce. Jeśli nie – jest czas, na pewno coś przygotują. Drink bar z nalewkami, candy bar z domowymi wypiekami to idealne atrakcje na wesele w domu. Goście weselni będą zachwyceni, gdy po przyjęciu dostaną nalewki, ciasta bądź przetwory domowej roboty.

6. Rodzinny klimat – pamiątki, stare zdjęcia czy antyki. Wszystko, co przetrwało lata, aby móc powspominać stare czasy. Takie rzeczy są atrakcją wieczoru, tworzą rodzinny klimat dwóch klanów, który w tym dniu się scala. Pan Młody w dniu wesela może jeszcze więcej dowiedzieć się o rodzinie Panny Młodej i na odwrót. Wszystkie sekrety pozostają w rodzinie!

7. Dobra oprawa muzyczna i fotograf – to podstawa całej zabawy. Nie musimy wynajmować orkiestry, jeśli nie chcemy wielkiego hałasu. Wystarczy dobry odtwarzacz, dobra kolekcja starych płyt, mini karaoke, znajomy fotograf czujący Wasz klimat – wspomnienia niezapomniane!

Pomysł DIY (Do It Yourself – zrób to sam), gdyż wszystkie rzeczy możecie wykonać sami – od gotowania, wypieków czy nalewek, po dekoracje kwiatowe i papeterię ślubną.

8. Dekoracje z ogrodowych kwiatów – sami możecie przyozdobić dom polnymi kwiatami lub zostawić to profesjonalistom. Słoiczki z kwiatami, bądź drewniane skrzynki, własnoręcznie robiona papeteria, lampki na drzewach, kolorowe wstążki na krzesłach, własnoręcznie uszyte proporczyki nadadzą idealny klimat domowego przyjęcia.

silesia-wedding-day-ii-50

fot. ITŚ

fot. ITŚ

9. Zaproś sąsiadów, bądź wcześniej ich uprzedź – nie wszystkim może spodobać się przyjęcie weselne, dlatego wcześniejszy telefon do sąsiadów na pewno będzie kulturalnym posunięciem. Nie chcemy chyba, żeby kolejną atrakcję była interwencja straży miejskiej.

10. Czas i chęci – musisz mieć na to wszystko czas i chęci. Jeżeli nie masz do tego głowy, a pomysł przypadł Ci do gustu – masz nas! Zajmiemy się całą organizacją przyjęcia weselnego oraz koordynacją w dniu wesela. Zaplanujemy, zainspirujemy, zorganizujemy!

by Gabrysia – bemywife konsultant ślubny
Dekoracje wykonane przy współpracy z Babie Lato.
Część zdjęć Babie Lato.

 

Skontaktuj się z Gabrysią i zapytaj o szczegóły takiej realizacji!